HomeStaging – Proč je to něco co si realitní makléři nemohou dovolit ignorovat?

Dnes je doba, kdy realitní trh prožívá velké výkyvy vzhledem k ekonomice, současně můžeme pozorovat, jak se trh vyvíjí i po směru prezentace nemovitostí, kde každý detail může být rozhodujícím faktorem, zda prodáte nemovitost o statisíce lépe, či hůře. 

I z tohoto důvodu se HomeStaging stává jedním z klíčových prvků celé prezentace, kterou realitní makléři mohou pro danou nemovitost zajistit. Právě prezentace může mnohdy rozhodnout o tom, zda prodej nemovitosti se stane běžným anebo velmi úspěšným. 

HomeStaging je komplexní příprava dané nemovitosti pro prezentaci k prodeji, či pronájmu.

Co vše obnáší HomeStaging a jaké jeho typy můžeme na trhu vidět se můžete dočíst v našem dalším článku: odkaz zde.

Proč by si však měli realitní makléři platit za tuto službu a proč je to investice, která se jim rozhodně vyplatí a přinese mnoho výhod?

Homestaging se zaměřuje na zdůraznění pozitivních aspektů nemovitosti. Profesionální homestageři zajistí, aby ideálně každá místnost v dané nemovitosti zaujala, současně, aby působila čistě a útulně. Tato  práce obnáší důkladné uklízení, organizaci a strategické umístění dekorací a doplňků, které zdůrazní kvalitu a potenciál prostoru. 

HomeStaging se ukázal být efektivním nástrojem pro rychlejší prodej nemovitostí. Čistý a vkusně zařízený prostor poskytuje potenciálním zájemcům příjemné prostředí a pomáhá jim snáze si představit život v daném domě. 

Jaké konkrétní výhody přináší HomeStaging pro makléře?

  • rychlejší prodej: Nemovitosti s kvalitním homestagingem mají tendenci se rychleji prodávat, což vede k rychlejšímu návratu investice, lepším vztahům s klienty a také ke snížením nákladům vztaženým k inzerci a marketingu.
  • profesionálnější prezentace: Nemovitost, která je hezky připravená působí mnohem atraktivněji a prezentace makléře tedy daleko profesionálněji.  Což nejen, že může lépe zaujmout větší množství potencionálních kupců na první pohled, ale také to ocení prodávající (vaši klienti), kteří se raději pochlubí touto prezentací na sociálních sítích.
  • prodej za vyšší cenu: Dobře prezentovaná nemovitost, která působí příjemně, čistě ale také vzdušně přináší kupujícím lepší dojem z dané nemovitosti a tudíž je zde šance, že se nemovitost může prodat za vyšší cenu (než neuklizená a špatně naprezentovaná).
  • pro vytvoření emocinálního propojení: Kupující se na realitním trhu rozhodují převážně na základě emocí, až poté zapojují do rozhodovacího procesu fakta a čísla. Z toho vyplývá, že Homestaging pomáhá potenciálním kupcům cítit se v nemotosti příjemně a může jim tedy tento faktor pomoci k rychlejšímu rozhodnutí.
  • sebepropagace a obhájení provize: Používání Homestagingu ukazuje, že realitní makléř bere prodej nemovitosti vážně a je připraven investovat do její prezentace, což jistě ocení Vaši klienti při prvotní schůzce, navíc při pohledu na zrealizované zakázky mají následně i noví klienti dojem, že makléř je profesionál a může tento faktor pomoci navýšit náběrovost zakázek. 

HomeStaging pro makléře…  

 

HomeStaging pro makléře…  

 

HomeStaging pro makléře…  

 

HomeStaging pro makléře…  

 

HomeStaging pro makléře…  

 

HomeStaging pro makléře…  

 

Celkové shrnutí: Pro realitní makléře je Homestaging investicí do úspěchu po všech směrech. Efektivní prezentace nemovitostí nejenže usnadňuje prodej, ale také pomáhá vytvářet dlouhodobé pozitivní vztahy i reference u klientů. V dnešní konkurenci nemohou realitní makléři ignorovat sílu a výhody, které Homestaging nabízí na cestě k dosažení špičkových výsledků.

Pokud budete mít zájem o konzultaci, tak se nám neváhejte ozvat.

Mějte se krásně a budeme se těšit na případnou spolupráci.

S úctou,
Jana Dvořáková
HomeStaging pro makléře