Základní dotazy:

Co je to HomeStaging?

Home Staging je profesionální příprava nemovitosti, vybavení nábytkem, či dekoracemi, sloužící pro efektivnější prodej či pronájem. Jedná se o marketingový nástroj pro realitní makléře.

K čemu je dobrý HomeStaging?

  • Prodáte za maximální cenu.
  • Odlišíte Vaší nemovitost od řady konkurenčních nemovitostí.
  • V kupujících vzbudíte větší emocionální dojem i zájem.
  • V očích prodávajících budete odborník ve svém oboru, bude vidět, že pro danou nemovitost děláte maximum.

V jaké lokalitě pracujete?

Primárně pracujeme v Pardubicích, Praze, nebo Hradci Králové. Avšak rádi se za vámi přijedeme podívat i do jiné lokality. Vše po domluvě.

Jak to s vámi probíhá?

Po prvotním kontaktu se domluvíme na všem důležitém.

Přijedeme na nemovitost, uklidíme a odosobníme, poté dovybavíme a nadekorujeme.

Počkáme až nemovitost naprezentujete.

Po prezentaci naše vybavení uklidíme (pokud ho tam nebudete chtít nechat), vrátíme do původního stavu a odjedeme.

Po realizaci zasíláme fakturu.

Vyplatí se mi spolupráce s vámi?

Děláme práci poctivě, jsme perfekcionalisti a jsme finančně dostupní.

Pokud chcete dělat svojí práci profesionálně, kvalitně a být v očích majitelů za profesionála, tak v tu chvíli se vám spolupráce s námi rozhodně vyplatí!

Konkrétnější dotazy:

Jaké jsou cenové podmínky?

Dokážeme udělat light verzi HomeStagingu, dokážeme také velmi atraktivní pro dražší nemovitosti. Děláme jak dekorace, tak i nábytkové realizace. Pro bližší představu nám prosím pošlete fotografie – rádi Vám vaší realizaci naceníme indiviuálně přesně dle vašich požadavků.

Jaké jsou statistiky úspěšnosti?

  • Téměř 60% makléřů, kteří využívají HomeStaging tvrdí, že jim naše služba pomohla navýšit cenu v rozmezí 1-20%.
  • Až 77% kupujících si díky HomeStagingu dokáže nabízenou nemovitost představit jako svůj domov.
  • Téměř 1/3 kupujících je díky HomeStagingu ochotná přehlédnout ostatní nedostatky.

Kolik to zabere času?

Časová náročnost je strašně individuální. Ve vybavených bytech počítejme: cca 1-2 hod na úklid a dekorování + cca 1 hod. na úklid a vrácení věcí na původní místo

V nevybavených bytech potřebujeme o mnoho více času, přímo úměrně velikosti objektu. Přibližně však 4-5 hodin na přípravu – poté běží pronájem a při sklízení nábytku potřebujeme další cca 3 hodiny.

Co je potřeba před naší spoluprácí?

Domluvit se a definovat si:

  • Adresu
  • Velikost objektu
  • Fotografie nemovitosti
  • Rozsah spolupráce
  • Cenové nastavení
  • Časové možnosti
  • Zda si předáme klíče, nebo se setkáme s majitelem nemovitosti, před Vaším příjezdem, či zda se potkáme společně a budete čekat na nás než nemovitosti připravíme.

Jak to funguje ve vybaveným bytě?

Ideální je, když prodávající maximálně uklidí a schová všechny osobní věci. My poté přijedeme pomůžeme doklidit, odosobnit, uklidit kuchyňskou linku, sprchové gely apod.

Poté dovybavíme vlastními dekoracemi a připravíme nemovitost na prezentaci.

Po prezentaci vše uklidíme a pokusíme se vše vrátit na původní místo. (nemusí se nám vždy povést zcela přesně, je proto také dobré tímto majitele obeznámit).