Co je to HomeStaging?
Home Staging je profesionální příprava nemovitosti, vybavení nábytkem, či dekoracemi, sloužící pro efektivnější prodej či pronájem. Jedná se o marketingový nástroj pro realitní makléře.
K čemu je dobrý HomeStaging?
- Prodáte za maximální cenu.
- Odlišíte Vaší nemovitost od řady konkurenčních nemovitostí.
- V kupujících vzbudíte větší emocionální dojem i zájem.
- V očích prodávajících budete odborník ve svém oboru, bude vidět, že pro danou nemovitost děláte maximum.
V jaké lokalitě pracujete?
Primárně pracujeme v Pardubicích, Praze, nebo Hradci Králové. Avšak rádi se za vámi přijedeme podívat i do jiné lokality. Vše po domluvě.
Jak to s vámi probíhá?
Po prvotním kontaktu se domluvíme na všem důležitém.
Přijedeme na nemovitost, uklidíme a odosobníme, poté dovybavíme a nadekorujeme.
Počkáme až nemovitost naprezentujete.
Po prezentaci naše vybavení uklidíme (pokud ho tam nebudete chtít nechat), vrátíme do původního stavu a odjedeme.
Po realizaci zasíláme fakturu.
Vyplatí se mi spolupráce s vámi?
Děláme práci poctivě, jsme perfekcionalisti a jsme finančně dostupní.
Pokud chcete dělat svojí práci profesionálně, kvalitně a být v očích majitelů za profesionála, tak v tu chvíli se vám spolupráce s námi rozhodně vyplatí!
Konkrétnější dotazy:
Jaké jsou cenové podmínky?
Dokážeme udělat light verzi HomeStagingu, dokážeme také velmi atraktivní pro dražší nemovitosti. Děláme jak dekorace, tak i nábytkové realizace. Pro bližší představu nám prosím pošlete fotografie – rádi Vám vaší realizaci naceníme indiviuálně přesně dle vašich požadavků.
Jaké jsou statistiky úspěšnosti?
- Téměř 60% makléřů, kteří využívají HomeStaging tvrdí, že jim naše služba pomohla navýšit cenu v rozmezí 1-20%.
- Až 77% kupujících si díky HomeStagingu dokáže nabízenou nemovitost představit jako svůj domov.
- Téměř 1/3 kupujících je díky HomeStagingu ochotná přehlédnout ostatní nedostatky.
Kolik to zabere času?
Časová náročnost je strašně individuální. Ve vybavených bytech počítejme: cca 1-2 hod na úklid a dekorování + cca 1 hod. na úklid a vrácení věcí na původní místo
V nevybavených bytech potřebujeme o mnoho více času, přímo úměrně velikosti objektu. Přibližně však 4-5 hodin na přípravu – poté běží pronájem a při sklízení nábytku potřebujeme další cca 3 hodiny.
Co je potřeba před naší spoluprácí?
Domluvit se a definovat si:
- Adresu
- Velikost objektu
- Fotografie nemovitosti
- Rozsah spolupráce
- Cenové nastavení
- Časové možnosti
- Zda si předáme klíče, nebo se setkáme s majitelem nemovitosti, před Vaším příjezdem, či zda se potkáme společně a budete čekat na nás než nemovitosti připravíme.
Jak to funguje ve vybaveným bytě?
Ideální je, když prodávající maximálně uklidí a schová všechny osobní věci. My poté přijedeme pomůžeme doklidit, odosobnit, uklidit kuchyňskou linku, sprchové gely apod.
Poté dovybavíme vlastními dekoracemi a připravíme nemovitost na prezentaci.
Po prezentaci vše uklidíme a pokusíme se vše vrátit na původní místo. (nemusí se nám vždy povést zcela přesně, je proto také dobré tímto majitele obeznámit).